کاسه توالت طلایی  یا سنگ توالت کوتینگی، جزء جدانشدنی همه ی سرویس های بهداشتی! سرویس های بهداشتی که در ایران وجود دارد، اغلب دارای کاسه توالت های ایرانی می باشد. اما رفته رفته، سنگ توالت های فرنگی نیز در کنار سرویس محبوب ایرانی ها، جای خود را پیدا کرده است. این نوع کاسه توالت نوعی از کاسه توالت تزیینی می باشد.

اگر در حال ساخت خانه هستید پیشنهاد ما این هست که حتما از دو نوع سنگ ایرانی و فرنگی به دلایل کاربردی بودنشان، در کنار یکدیگر استفاده کنید.

سنگ توالت کوتینگی یا طلایی چیست؟ 

کاسه توالت زمینی طلایی در طرح های مختلف
سنگ توالت کوتینگی

همان سنگ توالت سفید رنگی هست که همه جا به وفور یافت می شود، اما تفاوتش این هست که از کوتینگ بهره می برد که در دماهای بالا باعث جذب به لعاب سنگ می شود. در کنار مقاومت بالای آن از زیبایی بی نظیر آن نمی توان غافل شد، که باعث عوض شدن منظره سرویس های بهداشتی شده است. رفته رفته و با پیشرفت صنعت شاهد زیباتر شدن جزء جزء منزل هایتان خواهید بود.

مجموعه آذین تایل در کنار سایر محصولات کوتینگی مثل: تک گل های بین کابینتی، نوار سیگاری، قرنیز و … اقدام به تولید این محصول پر مصرف نیز نموده است. سنگ های توالت کوتینگی در برابر رنگ رفتگی مقاوم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول در دو رنگ طلایی و نقره ای و طرح های متنوعی در انبار مرکزی مجموعه بصورت دپو مجموعه موجود می باشد.

خرید کاسه توالت طلایی

کاسه توالت طلایی و کوتینگی طرح گل
چینی بهداشتی کوتینگی

کاسه توالت طلایی اصطلاحی است که برای این محصول زیبا و جذاب بیشتر استفاده می شود. اما این محصول در حال حاضر، در دو رنگ نقره ای و طلایی در مجموعه ما تولید و عرضه می شوند. رنگ های سفید طلایی و سفید نقره ای، ترکیب رنگ بسیار عالی و زیبا می باشد که هماهنگ با سایر المان های سرویس بهداشتی هستند. شما برای خرید این محصول و مشاهده طرح های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت کاسه توالت طلایی

سنگ توالت مشکی طلایی کوتینگی در طرح متفاوت
سنگ توالت مشکی

در تولید این نوع سنگ توالت ها، بایستی از بهترین سنگ ممکن استفاده نمود. زیرا در پروسه کوتینگ تحت دمای بسیار بالا در کوره قرار می گیرد، که اگر از سنگ نامرغوبی استفاده شده باشد، در نهایت سبب شکستگی و نقص در لعاب آن خواهد شد. قیمت سنگ توالت کوتینگی به دلیل کار بیشتر به مراتب بالاتر از سنگ های سفید معمولی هستند. جنس سنگ، کیفیت کوتینگ و کارخانه تولید کننده از مهمترین المان های تعیین قیمت برای این محصول به شمار می رود.

شما عزیزان برای خرید عمده و استعلام قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید.

کاسه روشویی طلایی

روشویی طلایی پایه دار کوتینگی طرح هندی
روشویی سفید طلایی هندی

این نوع از چینی آلات نیز با استفاده از کوتینگ، شکل و شمایلی جدید پیدا کرده اند که از طرفداران زیادی برخوردار است. با توجه به متد جدیدی که در ساخت این محصول بکار گرفته می شود، شما شاهد یک کالای جدید اما زیباتر هستید. این محصول نیز در دو رنگ: سفید طلایی و سفید نقره ای در دسترس هستند. این نوع روشویی بصورت پایه دار می باشد که در طرح های متنوعی قابل عرضه می باشد. 

سنگ توالت ایرانی طلایی

کاسه توالت سفید طوسی کوتینگی طرح ترنج
سنگ توالت طوسی

این نوع سنگ توالت که به سنگ توالت زمینی، توالت ایرانی کاسه توالت آسیایی (Asian Toilet) نیز معروف است که از پر طرفدارترین توالت ها، بین ایرانیان و سایر کشورهای آسیایی می باشد. با بروز شدن تکنولوژی ها توانسته ایم تا با ایجاد خلاقیت های زیادی، سنگ توالتی را تحت عنوان سنگ توالت کوتینگی خلق کنیم. به منظور زیبایی بیشتر و خلق طرح های بیشتر روی این محصول، بعد از کوتینگ، با لیزر طرح های دلخواه ایجاد می گردد.

مرکز فروش کاسه توالت طلایی

توالت زمینی سفید طلایی و سفید طوسی
توالت آسیایی مدرن

مجموعه آذین تایل با توجه به اینکه همواره از پیشگامان تولید محصولات کوتینگی به شمار می رود، این بار دست به کار بزرگی زد و خالق این محصول زیبا شد. محصولی که به زودی می تواند جای تمامی سنگ های توالت سفید و تکراری و خسته کننده را بگیرد. آذین تایل به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات کوتینگی، بعنوان بزرگترین مرکز فروش کاسه توالت کوتینگی در ایران شناخته می شود.

شما عزیزان برای خرید عمده این محصول با شماره ها و راههای ارتباطی موجود در سایت می توانید با ما در تماس باشید.

انواع مختلف روشویی های طلایی

روشویی پایه دار طلایی و کوتینگی جدید
روشویی طلایی

با توجه به کاربرد روشویی در هر مکانی و هر منزلی، پارامترهای مختلفی برای استفاده از آن را باید همیشه در نظر داشته باشیم. سایز، کیفیت، نظافت و زیبایی از مهمترین پارامترها برای این محصول به شمار می رود. با خلاقیت شما قادر خواهید بود تا کالاهای معمولی را تبدیل به کالاهای خاص و لوکس کنید. کاری که ما در زمینه با روشویی ها انجام دادیم!

روشویی های طلایی به لطف تکنیک کوتینگ، ما را از دست روشویی های سفید و تکراری خلاص کرد. در مجموعه آذین تایل با تولید روشویی های پایه دار در سایز های مختلف به دوصورت هندی و ساده، تحولی عظیم در ارتبا با این نوع چینی بهداشتی انجام دادیم. 

چینی آلات بهداشتی طلایی 

روشویی سفید طوسی کوتینگی در طرح های مختلف
روشویی چینی پایه دار طوسی

همیشه رنگی که از چینی آلات بهداشتی در نظرمان بود و آن را می دیدیم، “سفید” بود. رنگی ساده و تکراری! با بهبود یافتن هر روزه تکنولوژی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از چینی آلات در قالب های رنگی سفید-طلایی، سفید-نقره ای و مشکی طلایی هستیم. در آذین تایل با سنت شکنی هایی که همواره انجام می دهیم، توانستیم کالایی لوکس از درون کالایی ساده و تکراری خلق نماییم. 


تماس با ما