‌‌کتیبه آیات قرآنی یا کاشی های قرآنی، یکی از هنرهای حکاکی آیات و ادعیه بر روی کاشی یا اجسام دیگر می باشد. این هنر که از زمان های بسیار دور و بعد از اسلام بوجود آمد، آیات قرآنی در ابتدا بر روی سنگ و اجسام سخت حکاکی می شد. با به روز شدن صنعت کاشی و سرامیک همچنان شاهد این هنر در قالب های جدید و مدرن تر هستیم.

به واسطه مذهبی بودن و اعتقادات اغلب شهرهای مذهبی کماکان کاشی آیه قرآنی مورد اقبال افراد بسیاری قرار می گیرد. زیبایی، کیفیت و هماهنگی محیطی این نوع از کاشی های تزیینی، باعث استقبال بی نظیر از این محصول شده است. 

انواع کاشی کتیبه قرآنی

کاشی  کتیبه آیات قرآنی طلاکوب طرح وان یکاد

کاشی قرآن مدل ون یکاد

بسیاری از کتیبه های قرآنی، با عنوان؛ چهار قل، ون یکاد، بسم الله و آیت الکرسی یاد میکنند. در صورتیکه این نام ها نوع و مدلی از آیات قرآنی تولید شده هستتند. وجود فضاهای مختلف و تقاضای افراد باعث شده تا بهبود های چشمگیری در تولید آیات قرآنی برروی کاشی بوجود آید. نوع دیگری از کتیبه آیات قدیمی و تاریخی، در قالب کاشی مسجدی یا کاشی مسجدی هفت رنگی تولید و عرضه می گردد.

اگر علاقمند هستید تا بیشتر در مورد کاشی های مسجدی و هفت رنگی اطلاعات خوبی بدست آورید، توصیه می کنیم تا مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

کاشی مسجدی هفت رنگی     

 کتیبه قرآنی طلاکوب

کاشی کتیبه قرآنی طلایی سایز 60*30 طرح آیت الکرسی

کاشی قرآنی آیت الکرسی

مجموعه آذین تایل با بروز شدن صنعت کاشی و سرامیک و بواسطه کار کردن تخصصی بر روی محصولات کوتینگی، از مدل های جدید و خلاقانه برای تولید کاشی های آیات قرآنی بهره می برد. بروز ترین مدل این آیه ها، کتیبه قرآنی طلاکوب، هستند که از زیبایی خیره کننده ای برخوردارند. زیبایی همگام با کیفیت باعث تولید این محصول شده که هر روزه به طرفداران آن افزوده می شود. این کتیبه ها جنسی از کاشی دارند و با انجام پردازش های مختلف به رنگی طلایی تبدیل می شوند. ما در مجموعه آذین تایل سعی کرده ایم تا بهترین و پرفروش ترین کتیبه آیات قرآنی را با ظرافت و کیفیتی خاص تولید کنیم. 

قیمت کاشی کتیبه آیات قرآنی

کاشی قرآنی وان یکاد طلاکوب سایز 60*30

کاشی ون یکاد الذین

کاشی های آیه قرآنی، نوعی از کاشی های تزیینی و سنتی به شمار می روند. بعبارت دیگر این محصول، یک کار خاص و سفارشی می باشد. تولید این کار زحمت فراوانی داشته و مراحل بیشتری به مراتب نسبت به محصولات مشابه ای نظیر کاشی بین کابینتی دارد. قیمت کاشی کتیبه آیات قرآنی بسته به سایز و مدل آن متفاوت می باشد. اما بیشترین قیمت در بین کاشی های آیه قرآنی مربوط به کتیبه قرآنی طلاکوب یا کوتینگی دارد. قیمت این نوع کاشی قرآنی در ابتدای سال 1402 برای سایز 60*30 قیمتی حدود 120-180 هزار تومان برای مصرف کنندگان دارد. 

خرید کتیبه آیات قرآنی

کتیبه آیات قرآنی مدل ون یکاد الذین طلاکوب 60*30

کتیبه قرآنی ون یکاد

 

کتیبه آیه قرآنی طلایی مدل وان یکاد سایز 60*30

کاشی قرآنی طرح ون یکاد

با توجه به ارزش بسیار بالای کار و همچنین استقبال فوق العاده از کاشی قرآنی های طلاکوب بجای کاشی های پخت سوم، خرید این محصول روز به روز بیشتر شده است. تقاضای بالا برای این محصول باعث شده تا ما در مجموعه آذین تایل لاین مخصوصی را برای تولید این محصول پرفروش اختصاص دهیم. شما عزیزان برای سفارش و خرید کاشی های قرآنی و کاشی های مسجدی، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. 

ابعاد های کاشی کتیبه قرآنی

کتیبه قرآنی آیت الکرسی طلاکوب در سایز 60*30

آیه قرآنی آیت الکرسی

سایز کتیبه های قرآنی با توجه به کاربرد و مکان نصب متفاوت می باشد. سایز کتیبه های مدل پخت سوم به دلیل استفاده سرامیک برای تولید آنها، از سایز های گوناگونی مانند: 100*40، 90*30، 60*30، 80*40  استفاده می شود. اما در تولید کاشی های قرآنی طلاکوب و اصطلاحا کوتینگی، با ابعاد 60*30 و 80*40 بهره می بریم. البته بهترین سایز برای نصب این کتیبه ها همین دو سایز گفته شده می باشد. 

ویژگی های کاشی قرآنی طلاکوب

کاشی کتیبه قرآن ون یکاد طلایی سایز 60*30

آیه قرآنی ون یکاد

کاشی قرآنی های طلاکوب، به دلیل استفاده از فناوری کوتینگ، از ویژکی های خوبی برخوردارند که باعث تمایز این مدل کاشی ها با سای کاشی ها می گردد. با همدیگر این ویژگی ها را بررسی می کنیم. 

  • ضد خش بودن
  • مقاوم در برابر حرارت و نور خورشید
  • مقاوم در برابر شستشو 
  • عدم رنگ رفتگی و تغییر رنگ 

پرفروشترین طرح های کاشی های قرآنی

کتیبه کاشی قرآنی طلاکوب مدل آیت الکرسی سایز 60*30

کاشی آیه قرآنی آیت الکرسی

 

کتیبه آیات قرآنی ون یکاد طلاکوب مدل خاص

کاشی قرآنی ون یکاد الذین طلاکوب

کتباشی های آیات قرآنی در طرح و مدل های مختلفی در مجموعه آذین تایل تولید و عرضه می گردد. اما با توجه به میزان تقاضا و درخواست مشتریان عزیز، برخی از طرح ها از فروش بالایی برخوردار هستند. از بین طرح های آیات قرآنی، طرح های وان یکاد، جهار قل، آیت الکرسی و صلوات به ترتیب پرفروش ترین های مجموعه ما هستند. البته طرح های دیگری نیز در دست تولید هستند که در آینده از آن ها رونمایی خواهیم کرد. انتخاب و خرید این نوع کتبه آیات قرآنی، کاملا سلیقه ای بوده و در هر قسمت از کشور با توجه به فرهنگ و سلیقه، منطقه ای به طرح های خاصی علاقمند هستند. 

سفارش کتیبه قرآنی

کاشی کتیبه قرآنی مدل ون یکاد طلایی 60*30

آیه قرآن طلایی ون یکاد

با توجه به اطلاعات گفته شده در ارتباط با کاشی های کتیبه قرآنی کاملا با این محصول آشنا شدیم. این نکته را بایستی گوش زد کنیم که با توجه به حجم مصرف این محصول، فروش و سفارش آیات قرآنی فقط بصورت عمده امکانپذیر می باشد. اما می توانید برای کاشی های مسجدی هفت رنگی، در هر حجم و ابعادی سفارش خود را انجام دهید. برای اطلاع از نحوه سفارش و قیمت محصولات و خدمات، می توانید با شماره تماس های موجود و ارتباط چت آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

کلام آخر 

مجموعه آذین تایل به پشتوانه تجربه چندین ساله و به لطف خداوند و اعتماد شما مشتریان عزیز، همواره در حوزه کاشی تزیینی با رویکردی متفاوت عمل می کند. شناسایی نیازهای مشتریان‌همگام با تولید فراخور، باعث ایجاد رابطه ای عالی با شما عزیزان شده است. تولید محصولات با کیفیت در وهله اول باعث رضایت شما از ما می شود و در گام دوم منجر به ماندگاری و حفظ اعتبار ما نزد شما می شود. تیم آذین تایل بصورت شبانه روزی در تلاش است تا نتیجه ای متفاوت برای شما و خود رقم بزند. 

شما عزیزان هم می توانید نظرات خود را درباره محصولات از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین در صورت داشتن هر سوالی می توانید با کارشناسان ما در این حوزه ارتباط برقرار نمایید. 


تماس با ما