تک گل بین کابینتی،  کاشی بین کابینتی، گل 30/60، بین کابینتی و … از نام های این محصول تزیینی و خاص می باشد. این محصول پر طرفدار یکی از بهترین و پرفروش ترین کالاهای حوزه کاشی تزیینی  می باشد. تنوع، زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد این کالا، باعث تمایزش با سایر کاشی های موجود در بازار شده است.

دلیل استفاده از تک گل بین کابینتی

این کالا محبوب ترین و زیباترین محصول در بین تمامی محصولات کوتینگی و کاشی تزیینی است. زیرا جلوه ای بی نظیر به آشپزخانه می بخشد. همانطور که همه می دانیم، آشپزخانه قلب خانه هست، پس باید برای زیباتر شدن این عضو حیاتی خانه کوتاهی نکنیم! ایجاد فضایی خاص بواسطه وجود طرح های متنوع در انتخاب کاشی بین کابینتی، مطابق با سلایق مختلف، باعث این تمایز و خاص بودن می شود.

این نوع کاشی در کنار زیبا بودن و جلوه بخشیدن به آشپزخانه، برایتان مقرون بصرفه نیز خواهد بود؛ شما می توانید کاشی های پشت کابینتی ارزانتر انتخاب کنید و برای بین کابینت تان هم از این کاشی های زیبا و جادویی استفاده کنید. 

اگر اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این کالا می خواهید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله زیر را مطالعه نمایید.

انواع مختلف تک گل

این محصول در مجموعه آذین تایل در حال حاضر در سایز های 30/60 و تنوع طرحی بالا موجود بوده و در انبار مرکزی آماده بارگیری می باشد. محصول بین کابینتی در مجموعه ما به دو بخش: تک گل های کوتینگی و تک گل های کوتینگی طرح پولیش تقسیم می شود. این دو نوع بین کابینتی از بهترین و پر مصرف ترین کاشی های تک گل به شمار می روند.

محصولات کوتینگی در مجموعه ما شامل تنوع طرح و رنگ بسیاری می باشد که در تمام نقاط کشور به فروش می رسد. اگر علاقمندید تا سلایق شهرهای مختلف در انتخاب کاشی بین کابینتی را بدانید پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه مقالات از طریق لینک های زیر به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید.

قیمت کاشی تک گل بین کابینتی

ارزش و قیمت گذاری برای کارهای تزیینی به تناسب کیفیت و میزان کار بر روی محصول تعیین می گردد. در این بین عوامل و پارامترهای بسیاری نظیر: نوع و جنس کاشی، دستگاه کوتینگ، لیزر و … در تعیین قیمت نهایی یک کاشی بین کابینتی کاملا تاثیرگذار است.

عامل مهم دیگری که در تعیین قیمت وجود دارد، میزان و حجم خرید می باشد. بطوریکه هر چه حجم خرید بیشتر و عمده باشد، قطعا قیمت ارزان تری برای خریدار در نظر گرفته خواهد شد. به همین منظور قیمت خرده فروشی هایی که در فروشگاه های کاشی و سرامیک وجود دارد به مراتب بالاتر از قیمت خریداران عمده کاشی تک گل بین کابینتی خواهد بود.

به همین منظور اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید از طریق لینک زیر ابتدا مقاله نخصصی ما را مطالعه نمایید.

طرح های کاشی بین کابینتی

با بررسی های انجام شده توسط تیم تولید، طرح های متنوعی در مجموعه آذین تایل برای سلایق و فرهنگ های مختلف، تولید و عرضه می گردد. نیاز سنجی ها بر اساس تقاضای مشتریان از نقاط مختلف و میزان فروش، انجام پذیر است. طرحهای تک گل بین کابینتی در مجموعه ما در دو بخش سنتی و مدرن دسته بندی می گردد. همچنین بین کابینتی ها دو رنگ طلایی، نقره ای و مشکی تولید می گردد.

طرح های تولیدی همواره در حال بروز رسانی و ارتقا به طر های جدیدتر هستند. از جدیدترین طرح های تک گل، می توان به طرح های سبک آجر و سنگ اشلره کرد. انتخاب طرح برای مشتریان، کاملا سلیقه ای می باشد. اگر علاقمندید تا از جدیدترین کاشی های بین کابینتی با خبر شوید، روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید تک گل بین کابینتی

این محصول پرطرفدار و پر استفاده، امروزه یکی از واجبات برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و خارق العاده به شمار می رود. بسیاری از افراد برای خرید این محصول دغدغه های زیادی نطیر: کمبود طرح، مورد پسند نبودن، به روز نبودن و … را دارند. اما، ما در آذین تایل به همه این دغدغه ها پاسخ داده ایم. از یک طرف تولید و از طرف دیگر فروش!

شما دیگر نیاز نیست طرح تان را از بین چند تک گل انتخاب کنید و با خرید از ما می توانید ازبین چند ده طرح و رنگ متنوع خریدی رضایت بخش را برای خودتان رقم بزنید. همچنین با برقراری ارتباط با کارشناسان مجرب ما، می توانید از مشاوره هایشان نهایت بهره را ببرید.

چه طرح بین کابینتی انتخاب کنم؟

سوالی کلیشه ای و البته درست درباره خرید تک گل! این سوال، کمی کلی و جامع است. اما باید اطلاعاتی درباره آن کسب کنیم و به جواب برسیم. به همین منظور، در مقاله ای اختصاصی به شکلی کامل در ارتباط با انتخاب تک گل متناسب با کابینت، شرح داده ایم. اگر شما هم دوست دارید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، حتما این مقاله را از طریق لینک زیر مطالعه نمایید.

کلام آخر

اگر شما ترکیب زیبایی و ظرافت را در کنار کیفیت بخواهید، این محصول را برایتان پیشنهاد می کنیم. در مجموعه آذین تایل تمام تمرکزمان بر روی کیفیت توامان با زیبایی می باشد، تا شما مشتری عزیز، بدون هیچ دغدغه ای خریدتان را انجام دهید. با توجه به تمام زحماتی که در تولید وجود دارد، تمام تلاش و همت خود را بر این گذاشته ایم تا نهایتا کار با کیفیت و رضایت شما را رقم بزنیم.

مجموعه آذین تایل با سابقه ده ساله در زمینه تولیدات محصولات تزیینی و کوتینگی، با بهره گیری از بهترین نیروها، متریال و زیر ساخت های موجود همواره هدفی جز تولید با کیفیت ندارد. شما عزیزان نیز با نظرهای سازنده تان، کمک شایانی به ما در ارائه محصولات خواهید کرد.


تماس با ما