محصولات کوتینگی

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

خرید کاشی بین کابینت برای کابینت سفید

انتخاب و خرید کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید، همواره از دغدغه های بسیاری می باشد. انتخاب رنگ و نوع کاشی بین کابینتی یا تک گل، برای ایجاد هارمونی در آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد. برای رسیدن به جواب سوال عنوان این مقاله و درک بهتر این موضوع، لازم است تا بررسی دقیقی در این باره داشته باشیم. در این مقاله بطور مفصل و یکبار برای همیشه این موضوع را برایتان روشن خواهیم کرد.

برای مشاوره و خرید کاشی های بین کابینتی با ما در تماس باشید.

خرید کاشی بین کابینتی مدرن برای کابینت سفید

کاشی بین کابینتی مترویی طوسی
کاشی بین کابینت مترویی

مجموعه بزرگ کاشی سنتی آذین، مفتخر است تا با تولید محصولاتی با کیفیت سنتی و مدرن، گامی در راستای پیشرفت در صنعت دکوراسیون خانه و آشپزخانه برداشته باشد. کاشی های بین کابینتی یا تک گل مدرن برند آذین تایل، در مقایسه با سایر برندهای داخلی از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است. مجموعه آذین تایل برای خرید کاشی تک گل مدرن این ضمانت را به شما عزیزان می دهد که بدون هیچ دغدغه و استرسی به راحتی از این کالای لوکس و جذاب برای سالیان سال استفاده نمایید.

همچنین وجود طرح های بسیار متنوع کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید در مجموعه آذین تایل باعث شده تا مشتریان براحتی طرح ههای دلخواهشان را انتخاب و استفاده نمایند. در ادامه برخی از رنگ های پرکاربرد و ترکیبی با رنگ کابینت سفید را بررسی خواهیم کرد.

همچنین شما عزیزان در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و سوال فنی در ارتباط با خرید و نوع طرح می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا سایر راه های ارتباطی، ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کاشی بین کابینتی جدید برای کابینت سفید

کاشی بین کابینت مدرن مراکشی
کاشی بین کابینت مراکشی

قیمت کاشی کاشی بین کابینتی مدرن، از دیگر معیار ها برای انتخاب و خرید این محصول جذاب به شمار می رود. ارزش گذاری برای این محصول تابع عوامل مختلفی نظیر: کیفیت، نوع لعاب، نوع کاشی و … می باشد. اما بطور کلی کاشی های مدرن تولیدی برند آذین تایل برای سایزهای 60*30 قیمتی معادل 80 تا 120 هزارتومان در ابتدای سال 1402دارد.

با توجه به ظرافت و کار بیشتر بر روی محصولات خاص و بخصوص کاشی های مدرن، ارزش قیمتی بیشتری را نیز دارد.

اگر تمایل به خرید عمده کاشی بین کابینت دارید، پیشنهاد می کنیم تا بر روی مقاله زیر کلیک کنید و مطالعه نمایید.

از چه رنگ تک گل برای کابینت سفید استفاده کنیم؟

کاشی دکوراتیو پولک ماهی برای کابینت سفید
کاشی پولک ماهی سبز

این سوال برای یکبار هم که شده به ذهن افرادی که در آشپزخانه شان از کابینت سفید رنگ استفاده کرده اند، خطور کرده است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای انتخاب نوع و رنگ تک گل، باید شاخصه های دیگری نظیر سرامیک کف، سلیقه فردی و سایر متریال های آشپزخانه را نیز در نظر گرفت. اما بطور کلی بهترین و اصولی ترین رنگ کاشی تک گل برای کابینت سفید، رنگ طوسی یا نقره ای، سبز و فیروزه ای می باشد.

اما این نکته را هم باید اشاره کنیم که در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ های مخالف هم به عنوان یک الگوی مناسب مد نظر قرار گرفته می شود. یعنی شما می توانید از بین کابینتی مشکی برای کابینت سفید نیز استفاده نمایید! قطعا سنت شکنی زیبایی انجام خواهید داد و از نتیجه راضی خواهید بود.

اگر دوست دارید تا سلیقه شهر های مختلف را در ارتباط با انتخابب کاشی بین کابینت برای آشپزخانه را بدانید، مقاله زیرا مطالعه کنید.

از چه مدل بین کابینتی برای کابینت سفید استفاده کنم؟

کاشی دکوراتیو مراکشی برای کابینت سفید
کاشی دکوراتیو مراکشی

این سوال نیز بعد از پاسخ به سوال قبلی در پاراگراف بالایی برایتان ایجاد خواهد شد! همانطور که در مقاله های دیگر اشاره کردیم عوامل مختلفی در انتخابی خوب برای استفاده از رنگ و طرح متناسب با کابینت وجود دارد. اما بطور کلی استفاده از کاشی بین کابینتی طرح سنگ و طرح آجر، بیشترین هماهنگی را با کابینت سفید ایجاد می کند.

همانطور که اشاره کردیم این نظر و پیشنهاد بر اساس رنگ شناسی و تجربه ،‌بدست آمده است و شما می توانید با هر طرح و رنگی که مطبق با سلیقه خودتان است بین کابینتی را انتخاب نمایید!

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

کاشی مترویی 5*20 آبی برای بین کابینت سفید
بین کابینت آبی

با توجه به پیشرفت ها و به روز شدن دکوراسیون خانه و آشپزخانه شاهد تغییرات خوب و رو به رشدی در این حوزه هستیم. همان طور که می دانید آشپزخانه از مهم ترین مکان های خانه می باشد که اصطلاحا آن را قلب خانه می نامند. زیبایی این مکان می تواند تاثیرش را در تمام نقاط خانه بگذارد. پس حتی الامکان در زیبایی این مکان نباید کوتاهی کرد!

هر ساله کاشی های بین کاینتی جدیدی در مجموعه آذین تایل تولید و رونمایی می گردد. در جدیدترین تولیدمان از بین کابینتی های مدرن و لوکس تر رونمایی کردیم که بیشتر شامل طرح های ساده و در عین حال زیبا می باشد. جدیدترین مدل ها اغلب الهام گرفته ازطرح های طبیعی مانند سنگ می باشد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این طرح ها مقاله زیر را مطالعه نمایید.

جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی 1402

بهترین کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید و طوسی

کاشی مترویی آبی و طوسی برای بین کابینت آشپزخانه
کاشی مترویی آشپزخانه

گاهی اوقات برای کار کردن کابینت در آشپزخانه تمایل داریم تا از کابینت با رنگ های ترکیبی استفاده نماییم. یکی از این ترکیب رنگ های جذاب کابینت سفید طوسی می باشد. رنگ طوسی به دلیل خاصیت خنثی بودن رنگ، تقریبا با تمام رنگ ها ست و هماهنگ می شود. در مواجه با این نوع کابینت با دو رنگ سفید طوسی، برای خرید کاشی بین کابینتی بایستی ازتک گل با طرح های سنتی، مانند طرح فلورا و یا تک گل های با رنگ ترکیبی سفید طوسی مانند طرح برلین در عکس زیر استفاده نمود.

مناسب ترین کاشی تک گل برای کابینت سفید مشکی

یکی دیگر از ترکیب رنگ هایی که برای ساخت کابینت جهت نصب در آشپزخانه به کار می رود، رنگ کابینت سفید مشکی می باشد. حال برای انتخاب بین کابینتی برای این کابینت باید از کاشی های بین کابینتی با رنگ های سفید طوسی و یا مشکی طلایی استفاده نمود، استفاده از هریک می تواند جلوه خاصی به آشپزخانه تان ببخشد.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید مشکی، بایستی از بین کاشی های مدرن انتخاب شود. زیرا ترکیب دو رنگ سفید و مشکی یک ترکیب متضاد است که با بین کابینتی های مدرن به خوبی هماهنگ است.

در این ارتباط پیشنهاد می کنیم تا مقاله زیر را مطالعه نمایید.

برای کابینت سفید قهوه ای از چه بین کابینتی استفاده کنیم؟

در بسیاری از شهرهای جنوبی شاهد کار کردن کابینت های ترکیبی سفید قهوه ای هستیم. این ترکیب خاص با یک کاشی بین کابینتی با رنگ سفید طلایی بسیار شگفت انگیز خواهد شد. ترکیب 3 رنگ سفید، قهوه ای و طلایی جلوه بی نظیری خواهد داشت که شادی و انرژی مثبتی را به فضاهای دیگر خانه منتقل خواهد کرد.

کاشی تک گل سفید طلایی برای کابینت سفید قهوه ای

تولید کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید، باعث شد تا به تولید بین کابینتی های با رنگ ترکیبی نیز بیاندیشیم. چون انتظار می رفت تا رنگ هایی دیگر مانند طلایی نیز به کابینت سفید رنگ اضافه شود. حال برای انتخاب بین کابینتی برای این رنگ کابینت ترکیبی شیک و جذاب، تنها با رنگی شبیه به خودش انتظار ما را براورده خواهد کرد. یعنی باید از کاشی بین کابینتی با رنگ سفید طلایی، برای کابینت سفید طلایی استفاده کنیم!

نکات پایانی

در مجموعه آذین تایل علاوه بر تولید و فروش بین کابینتی و سایر محصولات، سعی بر این است تا با ارائه اطلاعات به و آگاهی بخشی درست و اصولی به شما عزیزان، نتیجه ای پربار تر را رقم زده باشیم. تلاش می کنیم تا با وجود صرف هزینه برای خرید این کالا، بهترین و مناسب ترین خرید را رقم بزنید.

شما عزیزان برای خرید کاشی بین کابینتی مدرن همواره می توانید بصورت 24 ساعته با شماره تماس هایی که در لینک زیر قرار دارد، ارتباط برقرار کره و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *