محصولات کوتینگی

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی طرح برلین نقره ای

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی غنی و مفید از این نوع کاشی ها را برایتان شرح دهیم، با ما همراه باشید.

مقدمه ای درباره کاشی بین کابینتی

با پیشرفت هر روزه‌در هر صنعتی شاهد پدید آمدن‌‌محصولات به‌روز و جدیدتری هستیم. صنعت کاشی و سرامیک هم از این قاعده مستثنی نبوده‌و هر ساله تحولات زیادی را در زمینه تولید محصولات متفاوت به ارمغان می آورد. یکی از محصولات این حوزه، تک گل بین‌کابینتی است، که‌باعث به‌روز شدن‌و زیباتر شدن فضای بین‌کابینت آشپزخانه‌شده‌است.

البته ناگفته‌نماند که‌این محصول از زمان های بسیار دور در قالب “کاشی های مترویی” بوده که با توجه به تکاملی که داشته امروزه شاهد تغییراتی در آن هستیم.

این محصول دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالا در بازار می باشد که مورد پسند اکثر افراد جامعه قرار می گیرد.

کاشی بین کابینتی چیست

نام این محصول شیک و جذاب، گویای جنس و محل استفاده از آن هست. این محصول زیبا جزء کاشی های تزیینی یا اصطلاحا دکوراتیو (Decorative Tile) می باشد که جایگاه خاصی را در بین کاشی های تزیینی داراست.

جنس بدنه این محصول از کاشی بوده و سطح رویه آن بنا بر طرح و نوع تک گل، متفاوت است.

رویه و لعاب های تک گل هم دارای انواع مختلفی می باشد که رایج ترین‌آنها عبارتند از:

  • کوتینیگی
  • پولیش
  •  طرح پولیش
برای مشاهده انواع محصولات کوتینگی کلیک کنید.

تک گل بین کابینتی کوتینگی

این محصول در حال حاضر پرفروشترین و متنوع ترین کالای کوتینگی مجموعه آذین تایل می باشد. تک گل بین‌کابینتی کوتینگی به‌لطف بهره‌مندی از صنعت کوتینگ (Coating) توانسته‌است، دست تولیدکنندگان‌را برای داشتن‌محصولی با کیفیت، خاص و زیبا باز بگذارد.

به دلیل خاصیت ضد خش بودن، عدم تغییر رنگ و رنگ رفتگی در مقابل شوینده ها و تنظیف آسان آن خیال مصرف کنندگان برای استفاده از آن کاملا راحت است.

چرا باید از این کالا استفاده کنیم

هنگامی که شما برای ساخت منزلتان به قسمت آشپزخانه می رسید، دو انتخاب دارید.

انتخاب اول، اینکه از کاشی هایی که برای پشت کابینتت استفاد می کنید برای بین کابینت هم استفاده کنید. که  جلوه ای ساده برایتان خواهد داشت.

انتخاب دوم، کاشی های پشت کابینت که‌در دید نیستند را کاشی های ساده‌و ارزان‌تری انتخاب کنیم و برای بین‌کابینت از تک گل استفاده‌کنیم. با این‌کار شما هم در هزینتان‌صرفه جویی کرده‌اید و هم اینکه‌زیبایی غیر قابل مقایسه‌ای را برای آشپزخانه ‌بخشیده‌اید.

با توجه‌به‌هزینه‌های بالا برای ساخت کابینت آشپزخانه و سینک و … آیا بهتر نیست با تک گل های بین‌کابینتی، جلوه ای زیباتری را از آشپزخانه منزلتان تجربه کنید؟

قطعا پاسختان مثبت خواهد بود، زیرا با حسابی سر انگشتی به این نتیجه می رسید که انتخاب دوم، بهترین‌انتخاب برایتان‌خواهد بود.

حالا، با توجه به توضیحات داده شده شاید برایتان سوال شود که این کالای جذاب را از کجا بخریم؟ جواب سوالتان را در مقاله زیر داده ایم.

کاربرد و ویژگی های محصول

همانطور که می دانید، بیشترین‌کاربرد این‌محصول برای بین کابینت است. البته بسیاری هم برای شیک تر شدن سرویس های بهداشتی نیز استفاده می کنند. نحوه استفاده این کاشی تزیینی کاملا سلیقه ای بوده و برای نصب آن هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی با استفاده از چسب و ملات می توان کار کرد.

تک گل های کوتینگی، دارای ویژگی ها و مزیت های زیادی هستند که به‌برخی از آن‌ها اشاره‌می کنیم:

  • ضد خش و ضد اسید بودن
  • قابلیت نصب بر روی کاشی های قدیمی
  • استفاده و نصب ترکیبی از دو یا چند طرح
  • قابل شستشو بودن و پاک شوندگی آسان
  • زیبایی بصری و جلوه عالی

نحوه تولید و ساخت کاشی بین کابینتی

بسیاری تصور دارند که  کاشی های تک گل، همان کاشی های ساده ای هستند که فقط روی لعاب آن پردازش انجام می شود. در صورتی که اصطلاحا به تک گل های بین کابینتی، تک گل پانچ گفته‌می شود.

پانچ به این معنی می باشد که در یک خط تولید یک قالب مخصوصی را صرفا برای یک طرح تک گل طراحی می شود و کاملا سفارشی می باشد. سپس در خط تولید کارخانجات کاشی این طرح در یک یا دو خط در تیراژ بالا تولید می گردد.

در این مرحله بایستی پردازش روی کاشی پانچی انجام شود، به همین منظور کاشی ها را درون دستگاه کوتینگ (Coating Machine) قرار می گیرد و در دمای بسیار بالا پردازش روی کاشی انجام می شود تا تک گل اصطلاحا کوت (Coat) شود.

بعد از کوت شدن کاشی (پوشیده‌شدن‌یکدست سطح کاشی به‌رنگ طلایی یا نقره‌ای)، توسط دستگاه‌دیگری که‌لیزر نام دارد، نقوش و طرح های تعریف شده‌لیزر می شود و در نهایت کاشی تک گل آماده‌است. (البته‌مراحل تولید بیشتر از موارد ذکر شده‌می باشد، که‌در اینجا به‌اختصار توضیح داده‌شد.)

بسته بندی تک گل

تک گل ها معمولا به وسیله فوم های 8 عددی بسته بندی می شوند که بسته بندی اصولی و مناسبی برای این کالا به شمار می رود.

بسته بندی دیگری که برای این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، بسته بندی با کارتن و تسمه می باشد.

به طور کلی بسته بندی فوم بهترین بسته بندی برای تک گل می باشد.

قیمت کاشی بین کابینتی

قیمت کالا، یکی از فاکتورهای مهم برای خرید می باشد. در ارتباط با قیمت کاشی های تک گل بین‌کابینتی باید بگوییم که‌این‌کالا هم با توجه به‌کیفیت تولید، درجه بندی و برند بودن‌کارخانه‌ها متفاوت است.

با توجه‌به‌بازار کنونی و نوسانات ارزی، قیمت قطعی را نمی توان در ارتباط با این کالا بیان کرد. اما به طور کلی قیمت یک عدد تک گل کوتینگی در سال 1401 بین 80 تا 110 هزار تومان در فروشگاه های متفاوت به فروش رسیده‌است.

اگر به‌طور متوسط شما 15متر طول فضای بین کابینتی داشته باشید، برای تهیه ی این محصول نیاز به 50 عدد تک گل خواهید داشت، که‌اگر قیمت 100 هزار تومان‌برای هر عدد تک گل هم در نظر بگیریم، هزینه ای معادل با 5 میلیون تومان در بر خواهد داشت.

(15/0.6)*2=50

50*100.000=5.000.000

  در مقایسه‌با ویژگی های گفته شده، زیبایی و ارزش این کالا، هزینه ای کاملا مقرون‌بصرفه با توجه به سایر هزینه های انجام شده در ساختمان خواهد بود.

چه نوع تک گل بین کابینتی انتخاب کنیم

انتخاب کاشی تک گل برای استفاده در آشپزخانه بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، این پارامترها عبارتند از:

  • طیف رنگ کابینت
  • رنگ سرامیک کف
  • نوع طراحی آشپزخانه و تجهیزات
  • سلیقه خودتان

از نظر ما مهمترین فاکتور سلیقه خودتان است! چه بسا سایر فاکتور ها فقط برای راهنمایی شما جهت انتخاب نوع و رنگ تک گل می باشد، اما در نهایت این‌شما هستید که‌انتخاب می کنید و از آن‌هر روز در قلب خانه تان یعنی “آشپزخانه” لذت خواهید برد.

این که رنگ کابینت تان‌سفید است یا مشکی و یا هر رنگ دیگر، شاید از نظر ما تک گلی با رنگ نقره‌ای، جلوه ای زیبا تر به ما بدهد ولی از نظر شما رنگ طلایی جلوه‌بهتری بدهد. پس در نهایت مهم شما و سلیقه شماست!

با توجه به بررسی هایی که در اغلب مناطق کشور انجام گرفت و تحقیقات میدانی که از کابینت سازهای هر منطقه انجام گرفت، اغلب افراد علاقمند به استفاده از کابینت هایی با رنگ سفید هستند. به همین خاطر سوالی که ذهن افراد را برای انتخاب کاشی بین کابینت متناسب با کابینت سفید رنگ، یا سایر رنگ های دیگر کابینت، به چالش می کشد را در مقاله زیر به خوبی پاسخ داده ایم. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که نمی دانید چه نوع بین کابینتی را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم تا حتما و حتما روی لینک زیر کلیک کنید و مقاله را با دقت مطالعه کنید.

مجموعه آذین تایل در کنار این محصول، محصولات متعدد دیگری نظیر: نوار سیگاری کاشی، کاسه توالت تزیینی، قرنیز سرامیکی و تابلو فرش سرامیکی را نیز در دست تولید دارد. از دیگر محصولاتی که بر پایه کاشی های بین کابینتی تولید می شود، کاشی آیه قرآنی می باشد که در مقاله ای بطور مفصل درباره آن توضیح داده ایم. برای مطالعه می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

جنس و کیفیت بین کابینتی

بین کابینتی های که در بازار موجود می باشد عمدتا دارای جنس هایی از:

  • آلومینیومی
  • شیشه ای
  • سنگ مصنوعی و رزین
  • کاشی

می باشد. با توجه به‌بررسی های انجام شده‌جنس بین کابینتی هایی که از نوع کاشی هستند از نظر کیفی و ظاهری سازگاری بیشتری را با محیط آشپزخانه را دارا هستند.

البته این نکته را مجددا گوش زد می کنیم که سلیقه شما نیز در انتخاب جنس تاثیر گذار است اما یادتان باشد که صرفا “زیبایی” همه ی ملاک انتخابتان نباشد! کیفیت توام با زیبایی گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.

جدیدترین کاشی بین کابینتی

با توجه‌به اینکه‌تعداد افرادی که از این‌کالای زیبا و پر مصرف استفاده‌می کنند، روز به روز افزایش می یابد و از طرفی هم چون‌این محصول، جزء کالاهای تزیینی به‌شمار می روند، بدیهی است که کاشی های جدیدی همواره آماده‌عرضه‌به‌بازار است.

هر ساله شاهد رشد و پیشرفت در صنایع مختلف از جمله کاشی و سرامیک هستیم. این پیشرفت باعث افزایش خلاقیت ها و تنوع های بسیار خوبی در راستای خلق اثر هنری جدیدی به نام تک گل شده است!

به طور کلی کاشی های بین کابینتی طرح پولیش که در مجموعه آذین تایل در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می گردد، در سال 1401 جدیدترین و ترند ترین های بازار به شمار می روند.

به دلیل اهمیت بروز بودن کاشی های بین کابینتی در بین اغلب افراد، در مقاله ای بطور مفصل در ارتباط با جدیدترین بین کابینتی ها ی بازار توضیح دادیم. پیشنهاد می کنیم تا حتما از اطلاعات این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

با همدیگر چند نمونه از جدیدترین تک گل ها ی امسال را در قسمت زیرمی بینیم.

خرید کاشی بین کابینتی

همانطور که در متن های بالا اشاره کردیم، فاکتور های زیادی را برای انتخاب و در نهایت خرید کاشی تک گل، باید در نظر بگیریم. در این سایت شما در کنار مقاله های مرتبط و افزایش اطلاعاتتان در ارتباط با این حوزه، می توانید خرید انواع محصولات کوتینگی از جمله خرید بین کابینتی را هم داشته باشید.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا مقاله های زیر را مطالعه نمایید. ما در این مقالات خرید و فروش و سلیقه های مشتریان را در در شهرهای مختلف بررسی کردیم. شما هم اگر علاقمند به دانستن این موضوع هستید، پیشنهاد می کنیم تا حتما از این مقالات بهره لازم را ببرید.

خرید کاشی بین کابینتی در اصفهان

کلام آخر

مجموعه آذین‌تایل، بزرگترین‌مرکز تولید و عرضه قطعات دکوری و کاشی های تزیینی در ایران می باشد که همواره‌کیفیت و آکاهی بخشی در این‌حوزه را پیشه و هدف خود قرار داده و در راستای آن تلاش می کند.

اولین خرید شما مساوی خواهد شد با آغاز بی پایان تعهدات ما

برای خرید عمده انواع تک گل و محصولات کوتینگی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *