محصولات کوتینگی

خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران

خرید کاشی بین کابینتی در تهران- انواع کاشی بین کابینتی

برای خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران شاید بسیاری از فروشگاه داران عزیز با چالش های مختلفی مثل کیفیت، قیمت، حمل و نقل و … روبرو شوند. اما مجموعه آذین تایل تمامی چالش های احتمالی را پیش بینی کرده و به شما عزیزان این اطمینان خاطر را می دهد که بدون کوچکترین دغدغه ای محصول کاشی بین کابینتی خودتان را انتخاب و در کمتر از 48 ساعت تحویل بگیرید.

به همین منظور با ما باشید تا در این مقاله اطلاعات خوبی در این باره به شما عزیزان هدیه کنیم.

قیمت کاشی بین کابینتی در تهران

قیمت کاشی های تک گل با توجه به حجم سفارش و نوع طرح و لعاب کاشی متفاوت می باشد. همچنین قیمت فروش به عمده فروشان و فروشگاه داران قطعا با قیمت خرده فروشی تفاوت هایی خواهد داشت.

اما بطور کلی میانگین قیمت خرده فروشی برای بین کابینتی در فرشگاه های شهر تهران در سال 1402 قیمتی بین 90 تا 150 هزار تومان برای تک گل های کوتینگی سایز 30*60 با کیفیت خوب به فروش می رسد. البته کاشی های تک گل خاص تری نیز وجود دارد که قیمت بالاتری دارند.

البته همانطور که گفتیم این قیمت با توجه به حجم خرید پایین و خرده فروشی محاسبه شده است. شما عزیزان با سفارش خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران از مجموعه آذین تایل تخفیف های قابل توجهی خواهید گرفت.

مرکز فروش کاشی بین کابینتی در تهران

با توجه به حجم خرید بالای این محصول در تهران و سایر شهرستان های اطراف، در خواست خرید از مجموعه آذین تایل بسیار بالاست. به همین منظور با تدارک زیر ساخت ها به منور ارسال بار به این استان، شرایط خرید برای مشتریان عزیز بسیار آسان شده است. با وجود فروگاه های بسیار در تهرن، اما اغلب افراد در این شهر علاقمند به خرید اینترنتی کاشی بین کابینتی هستند. به همین منظور مجموعه آذین تایل به عنوان بزرگترین مرکز فروش کاشی بین کابینتی در تهران و سایر استان های کشور شناخته می شود.

بسیاری از مشتریان ما سوالات زیادی در ارتباط با خرید بین کابینتی برای کابینت سفید مطرح می کنند. به همین منظور در یک مقاله کاملا تخصصی در رابطه با این سوالات پرداخته ایم. توصیه می کنیم تا این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

راهنمای خرید بین کابینتی در تهران

با پیشرفت روز افزون صنعت کاشی و سرامیک و دکوراسیون آشپزخانه هم اکنون شاهد ظهور کاشی های بین کابینتی یا تک گل در فضاهای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی هستیم.

با توجه به وسعت و تراکم جمعیت در تهران بزرگ و همچنین شهرستان های متعدد در اطراف پایتخت، تقاضا برای این کالای لوکس و شیک روز به روز افزایش می یابد. به همین جهت فروشگاه داران کاشی و سرامیک برای خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران نیاز به یک تامین کننده ای دارند تا از نظر تنوع محصول، کیفیت و زمان ارسال مشکلی نداشته باشند.

از طرفی مشتریان نیز برای خرید به دنبال فروشگاه هایی می روند که از محصولات برند و با کیفیت استفاده می کنند و همچنین با ضمانت کالا، به مشتریان خود بابت خرید اطمینان خاطر می دهند.

پرفروش ترین طرح های کاشی تک گل در تهران

انتخاب تک گل در وحله اول بستگی به سلیقه شخصی خود فرد دارد. اما این سلایق تا حدود زیادی به منطقه و محل زندگی افراد نیز مرتبط است، زیرا با توجه به فرهنگ و عرف آن جامعه می توان سلایق افراد را تا حدودی حدس زد.

در رابطه با خرید طرح ها و سلیقه افراد در استان تهران با توجه به نظر سنجی هایی که از فروشگاه داران و عمده فروشان این استان در رابطه با نوع سلیقه مشتریان برای انتخاب طرح کاشی های تک گل انجام دادیم. به این نتیجه رسیدیم که طرح های ساده و در عین حال لوکس با رنگ های مشکی و نقره ای برای این کالا، پرفروش ترین طرح های تک گل به شمار می رود. برخی از این طرح ها عبارتست از: کاشی بین کابینت طرح برلین، کلکته، فلورا و آجری.

اگر دوست دارید تا علایق و سلیقه های سایر شهرهای دیگر از کشور عزیزمان را بدانید، توصیه می کنیم تا مقاله زیر را با کلیک بر روی آن مطالعه نمایید.

چه رنگ بین کابینت بخرم؟

این سوال شاید برای شمایی که این مطلب را می خوانید نیز یکی از دغدغه های خرید بین کابینتی باشد. به شما کمک خواهیم کرد تا پاسخ این سوال را دریافت نمایید.

انتتخاب رنگ برای خرید هر محصولی شاید کمی سخت باشد. اما در رابطه با انتخاب نوع رنگ بین کابینتی باید بگوییم که همه چیز به رنگ بندی متریال های به کار برده شده در آشپزخانه و سلیقه شخی تان دارد! تک گل ها اغلب دارای رنگ بندی طلایی، نقره ای و مشکی هستند.

شما با در نظر گرفتن رنگ بندی محیط مورد نیاز برای نصب بین کابینتی بایستی رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین توجه داشته باشید که یکی از رنگ های یک تک گل خاص همیشه به نظر شما زیباتر جلوه می کند!

فروشگاه داران و عمده فروشان عزیز برای خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران باید این نکته توجه داشته باشید که این مطلب گفته شده در رابطه با رنگ برای مصرف کنندگان بیشتر صدق می کند و شما برای از دست ندادن مشتریان باید از رنگ های مختلف یک طرح خاص در فروشگاهتان استفاده نمایید.

شاید دوست داشته باشید تا جدیدترین کاشی های بین کابینتی سال را بشناسید. به همین منظورحتما بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از خواندن این مقاله لذت ببرید.

ویژگی های یک کاشی تک گل خوب چیست؟

بارها برای همه ما اتفاق افتاده که یک کالایی بخریم و در نهایت از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار نباشد. این موضوع به دو دلیل اتفاق می افتد. اولین مورد این هست که اطلاعات خوبی درباره کالای مورد نظر نداشتیم و دومین مورد ارزان بودن غیر طبیعی کالا.

به مین خاطر پیشنهاد می کنیم تا برای خرید هر محصولی، از قبل اطلاعات خوبی کسب کنید تا بعد از خرید به مشکلی بر نخورید.

یک کاشی تک گل مرغوب بایستی در مرحله اول از لعاب خوب و بدون مشکلی برخوردار باشد( عدم وجود تَرَک و فرورفتگی). لعاب خوب در ماندگاری کاشی بین کابینتی تاثیر بسزایی دارد.

در مرحله دوم بایستی خم و تاب زیادی نداشته باشد تا در هنگام نصب مشکلی پیش نیاید.

با رعایت این دو نکته خرید خوبی را برای خودتان رقم خواهید زد.

نحوه سفارش خرید عمده کاشی بین کابینتی

شما فروشگاه داران، عمده فروشان و پخش کننده های عزیز در حوزه تزیینات ساختمان و کاشی و سرامیک می توانید از طریق شماره تماس های لینک زیر با ما در ارتباط باشید. در هرنقطه از ایران که باشید سفارشتان در کمتر از 3 روز کاری درب انبارتان تحویل داده خواهد شد.

مجموعه آذین تایل بزرگترین تولید وعرضه کننده محصولات کوتینگی و تزیینی در کشور می باشد که بزرگترین هدفش کیفیت و رضایت مشتری می باشد. این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که برای تامین محصول، بدون کوچکترین دغدغه ای تمام مراحل ارسال بارتان به خوبی انجام خواهد گرفت.

برای سفارش خرید عمده محصولات با ما در تماس باشید.

کلام آخر

تولید با کیفیت و مداوم، همواره سختی های خود را در بازار نوسانی امروزی را به همراه دارد. اما تعهد به تولید با کیفیت و خلق ارزش برای محصول تولیدی برای مجموعه بسیار با ارزش و مقدس می باشد.

همچنین همواره در تلاش هستیم تا مشتریانمان را از ویژگی های محصولاتمان با خبر کنیم و فقط صرفا یک معامله شکل نگرفته باشد. در تلاشیم تا با آگاهی بخشی در این حوزه الگوی خوبی برای دیگر افراد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *