محصولات کوتینگی

جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی 1402

کاشی بین کابینتی طرح و مدل سنتی

جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی 1402 تحول زیادی در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد کرده است. کاشی ها همواره به عنوان یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. اما در حال حاضر کاشی بین کابینتی، به عنوان یکی از محبوب ترین و جدیدترین روش های دکوراسیون داخلی شناخته می شود. طرح های متنوع و جذاب این کالا باعث شده تا با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خود، کاشی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

انواع مدل های کاشی بین کابینتی بر اساس لعاب

کاشی های بین کابینتی با توجه به کاربردهایشان، مدل های مختلفی برای این محصول تولید و عرضه می شود. بطور کلی کاشی های تک گل یا بین کابینتی، از نظر لعاب به 4 مدل زیر تقسیم می شود:

  • لعاب تمام کوتینگ
  • لعاب کوتینگ موضعی
  • لعاب کوتینگ پولیش
  • لعاب پولیش

با توجه به نوع لعاب هایی که در بالا ذکر کردیم، شما می توانید تک گل بین کابینتی خودتان را انتخاب نمایید.

چرا از بین کابینتی برای دکورسیون استفاده کنیم؟

باتوجه به این که کاشی های بین کابینتی به عنوان یکی از عناصر بسیار مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شود، اغلب طراحان داخلی و معماران با استفاده از این کاشی ها، فضای آشپزخانه را به شکل جذاب و شگفت انگیز طراحی می کنند. جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی سال 1402 با استفاده از تکنولوژی های جدید و مدرن، به سادگی قابل نصب و استفاده است. این کاشی ها با طرح های متنوع و جذاب، به سادگی با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ می شوند و به فضای آشپزخانه شما زیبایی و جذابیت بیشتری می افزاید.

همچنین این کاشی ها با دارا بودن ویژگی های ضد آب، ضد خش و ضد لک به شما این اجازه را می دهد تا برای مدت زمان طولانی از این محصول استفاده نمایید. در نتیجه اگر به دنبال یک روش جدید و جذاب برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود هستید، جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر بگیرید.

اگر شما هم دغدغه خرید اینترنتی بین کابینتی برای آشپزخانه تان را دارید، پس حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

از چه مدل بین کابینتی برای آشپزخانه استفاده کنیم؟

با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و طراحی، مدل های کاشی بین کابینتی همواره در حال تغییر و بهبود هستند. به همین منظور مدل های جدید و مختلفی از بین کابینتی خلق شده اند که قطعا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. مدل های تک گل بین کابینتی اغلب شامل یکی از موارد زیر است:

  • کاشی بین کابینتی طرح سنگ
  • کاشی بین کابینتی طرح موزاییک
  • کاشی بین کابینتی طرح سنتی
  • کاشی بین کابینتی طرح آجر
  • کاشی بین کابینتی طرح سه بعدی

در ادامه این مقاله هر یک از این طرح ها را بررسی خواهیم کرد. همچنین برای درک و اطلاعات بیشتر در ارتباط با تک گل های بین کابینتی جدید، پیشنهاد می کنیم تا از طریق لینک زیر مقاله اختصاصی ما را مطالعه نمایید.

کاشی بین کابینتی طرح سنگ

کاشی های تک گل طرح سنگ از جدیدترین مدل های بین کابینتی هستند. این نوع کاشی ها با طرح های واقع گرایانه، به دکوراسیون منزل شما زیبایی و شکوه می بخشد. طراحان این نوع کشی از طرح های سنگ مانند: سنگ گرانیت، سنگ مرمر و … استفاده می کنند. به دلیل سبک بودن این نوع کاشی ها در برابر سنگ و زیبایی بینظیر آن می تواند گزینه عالی برای افرادی باشد که علاقمند به سنگ و طرح های مشابه آن هستند.

اگر مشتاق هستید تا بدانید که این طرح در چه شهرهایی از کشور طرفداران بیشتری دارد، توصیه می کنیم تا از طریق لینک زیر مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

کاشی بین کابینتی طرح موزاییک

این مدل از کاشی های بین کابینتی، با طرح های موزاییکی و جذاب به دکوراسیون منزل شما انرژی خاصی می بخشد. طراحان این کاشی ها از اشکال مختلفی مانند: گل، درخت، پرنده و … استفاده می کنند. این مدل از کاشی ها با قرار گرفتن در کنار یکدیگر وزن خاصی پیدا می کند که با دیدن آن قطعا شگفت زده خواهید شد.

کاشی بین کابینتی طرح سنتی

بسیاری از افراد علاقمند هستنذد تا طرح هایی را برای فضای آشپزخانه شان تعبیه کنند تا مطابق با سنت و فرهنگ شهر و کشورشان باشد. از طرفی تعادل نقوش و رنگ در این مدل از کاشی های بین کابینتی اتمسفر مثبتی را به آشپزخانه می بخشد. وجود طرح های سنتی بسیار زیبا در کشور عزیزمان ایران باعث شده تا برای ساخت کاشی بین کابینتی طرح سنتی دستمان باز باشد!

با توجه به سلیقه بسیاری از اصفهانی های عزیز، که اغلب انتخابشان بر پایه کاشی های تزیینی سنتی است، توصیه می کنیم تا مقاله زیرا مطالعه نمایید.

کاشی بین کابینتی طرح آجر

آجر از جمله مصالح ساختمانی بوده که از دیر باز در تمام دنیا به کار گرفته شده است. امروزه به کاربرد های این محصول اضافه شده و کتر ساختمانی را میبینیم که آجر در ساخت آن نقشی نداشته باشد. به همین منظور در تولید برخی از کاشی های بین کابینتی از طرح آجر استفاده می شود. زیبایی در عین سادگی این طرح باعث شده تا عمر طولانی را با وجود تغییر مدل و طرح های مختلف برای کاشی های تک گل، برای آن پیش بینی کنیم. این طرح برای علاقمندان به سبک های مینیمال نیز توصیه می شود.

با تغییراتی که در تولید این طرح داشته ایم، کاشی بین کابینتی طرح آجر یکی از جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی 1402 خواهد بود. این طرح طرفداران زیادی در پایتخت و شهرهای اطرافش دارد، به همین منظور با مطالعه مقاله خرید عمده کاشی بین کابینتی در تهران می توانید از پرفروشترین طرح های بین کابینتی در تهران مطلع شوید.

کاشی بین کابینتی طرح سه بعدی

طرح های سه بعدی با توجه با شکل فانتزی که دارد طرفداران خاص خود را دارد. با استفاده از این نوع طرح می توانید فضای متفاوت تری را به آشپزخانه بخشید.

معیارهای انتخاب کاشی بین کابینتی

معیار و شاخصه های متفاوتی برای انتخاب مدل کاشی بین کابینتی وجود دارد. که چند نمونه از آنها را بررسی خواهیم کردو

  • دکوراسیون آشپزخانه

در ابتدا باید دید دکوراسیون خانه از چه سبکی پیروی می کند. سپس مدل بین کابینتی را انتخاب کنیم. یعنی اگر دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک هست باید به دنبال طرح هایی باشیم که بیشترین مطابقت را با دکوراسیون داشته باشد.

  • رنگ بندی محیط

معیار دیگری که برای انتخاب بین کابینتی وجود دارد، رنگ های اصلی است که در آشپزخانه وجود دارد. که بیشترین رنگ مربوط به سرامیک کف و خود کابینت می باشد. که انتخاب بر اساس رنگ این دو انتخاب بهتری برایمان به همراه خواهد داشت.

  • سلیقه شخصی

در نهاایت این شما هستید که باید مدل بین کابینتی تان را انتخاب کنید. تک گلی انتخاب مایید که به دلتان بنشیند و از دیدن هر روزه آن لذت ببرید. اما در رابطه با این موضوع پیشنهاد می کنیم تا مقاله فنی و تخصصی زیر را مطالعه نمایید و نهایت استفاده از آن را ببرید. با مطالعه این مقاله بسیاری از سوال ها برایتان پاسخ داده خواهد شد.

سخن آخر

با توجه به توضیحاتی که در مقاله بالا شرح دادیم، مدل های مختلفی برای انتخاب یک بین کابینتی برای آشپزخانه تان وجود دارد. همچنین با توجه به معیارهایی که گفتیم می توانید بهترین ها را برای داشتن آشپزخانه ای زیبا رقم بزنید.

برای خرید جدیدترین مدل کاشی های بین کابینتی 1402 با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *